tävlingar

Jag brukar ju, som jag tidigare skrivit om, testa lyckan i diverse tävlingar.....
med blandade resultat!

Häromdagen gick jag på en riktig nit.....
Jag hade anmält mig på Mix megapol för att vara med och ha chansen att vinna en Mix Megapol-väska....svindyra märkesväskor tävlas ut.
Man skulle skriva en motivering och jag skrev nåt om att jag älskade väskor men inte hade köpt någon på toklänge( och det har jag verkligen inte heller!!)....jag berättade lite om min situation och tyckte att jag skulle behöva lite lyx i mitt liv......
Det tyckte tydligen de oxå!!
....men
Det är så att man måste lyssna på radion en viss tid och läser de då upp mitt namn bland två till utvalda ska jag vara först att ringa in inom fem minuter.
Nu var det så jäkligt att just i onsdags då min väska tävlades ut var jag i urusel form o låg mest hela tiden.....
jag missade helt enkelt att lyssna på radion!! :(
Och tydligen hade de då läst upp mitt namn!!! Snacka om att jag hade fått puls om jag lyssnat på radion....och snacka om att det kändes snopet att missa den chansen :(
Det är ju inte säkert att jag hade varit först in i alla fall men jag hade i alla fall haft en chans!!
Skit oxå...säger jag bara!!

Lite plåster på såren fick jag idag då de ringde från Coop i Valbo och meddelade att jag vunnit en one piece/jumpin/mysdress eller vad sjutton det heter:))
Haha...jag har i alla fall lite tur på just de där slogan-tävlingarna på Coop:)
Vann ju ett stoooort påskägg från Marabou i påskas oxå!!
Nu var (tyvärr) den här i stl S, så den var något liten åt mig...annars hade jag behövt en ny!
Nu blir det en överraskning till Linn när hon strax kommer hem från Tyskland;)
Och vill inte hon ha den kommer nog lillasyster att ta den även om den var lite stor till henne (det har hon testat).

Det är inte allt vi vunnit idag heller:)
Vi har varit på dagstur till Eckerö idag.....förövrigt hur härligt som helst med kanonväder!!
Patrik o Matilda var med på en musikfrågetävling......och MATILDA kammade hem FÖRSTA PRIS!!!
Fler rätt än pappan minsann :))
Vi höll på att smälla av när de ropade upp vinnaren!!
Matilda knallade fram och hämtade vinsterna, och det ställde till det lite för dem.
1:a pris var en kryssning för två med smörgåsbord och en flaska champagne=))
Men kryssningsvärden löste det så bra så......han kollade vilka hon reste med idag och det var ju mamma,pappa och brorsan det, så då fick hon presentkort på kryssning och smörgåsbord för FYRA personer istället, champagneflaskan fick hon till mamman och pappan och så fick hon istället en megastor påse Twist...som tillfaller mamman då eftersom Matilda är mjölkallergiker ( men den får jag nog betala en slant för)!
Vi var alldeles uppspelta där efter vinstutdelningen!! Vi har aldrig unnat oss smörgåsbord när vi åkte Eckerölinjen så det ska verkligen bli superhärligt när vi utnyttjar det, och vi får väl unna oss att betala för de som presentkorten inte räcker till...det blir väl ät sex betala för två då=))!!

Så jag kan inte riktigt påstå att vi har otur....även om jag grämer mig över att jag missade chansen på svindyra väskan;)

Och jag tänker absolut fortsätta med att slänga in konstiga slogans
och motiveringar till diverse tävlingar
.....var så säker;)


              
                                  den hade jag bra gärna kunnat ha;)



              
               lite smått generad efter vinsthämtning med tillhörande intervju o allt:)

         
                           

                                                 
                                                
                                              En underbar dag till havs ♥


Kommentarer
Postat av: Turos

Inte fel. :)

2012-05-26 @ 22:23:01
URL: http://www.sparkdrakt.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0