sooool!!


Äntligen kom de...solen och värmen!!

Idag åts tom frukosten ute...så underbart!!

Alltså en heldag med sköna stunder i solstolen, fixande på tomten, lite övningskörning med sonen och avslutningsvis en prommis.

De enda stunderna jag varit inne idag är då vi fixat mat och fika, och då det sen burits in efter måltiderna.
Och så vid toabesök då;)

Det är mest Patrik som jobbar hårt ute, men jag gör så gott jag kan jag med!
Jag har t.ex krattat i flera dar....en liten bit av gräsmattan om dan....snart har jag gått över hela - det är iofs inte mycket det, på vår lilla gård;)
Planterat några blommor har jag också gjort, och sopat bron.
Sen har det hängts lite tvätt...och tagits ner lite oxå....så jag gör allt nytta jag oxå;)

Jag bara älskar den här tiden.....nu känner man att sommaren är på väg
- nånstans där framför oss finns den.....det kommer en sommar i år med!!

                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0