vill bara vara så nära det bara går.....

Har just tagit en sväng till minneslunden här i Forsbacka (igår var jag i Lingbo).
Men va sjutton...det räcker inte! Jag vill inte bara tända några ljus och tänka på mamma!
Jag vill ha henne här...nära!

Men det är fint i minneslundarna.
Men idag blåste det bortitok för mycket....svårt att få fyr på ljusen,jag ställde dem i lite lä och hoppas de brinner.

      
              
                                       Fina kyrkan i Lingbo igår kväll.

              
                                            Minneslunden i Forsbacka
  
              
                           Två ljus lite gömda från blåsten brinner för mamma.

                               
                                                             ♥ ♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0