saknar så......

Andra mars.Två år.
Två ofattbara år.
Två år sen vi fick erfara att livet försvann för en stund.
Känna hur det kändes att kämpa för att andas, för att leva.
Det som inte fick hända hände.
Det vi inte trodde vi skulle klara har vi nu klarat i två år.
Ofta förundras jag över att det faktiskt går.
Livet har inte för en dag blivit det samma...men det fortsätter.
Går inte en enda dag utan att jag tänker på dig..pratar om dig..längtar efter dig och önskar få höra din röst.
Andra mars.Två år.
Fortfarande ofattbart..... men det går.

Mamma...saknar dig så ♥ ♥ ♥

   

   

                   


                   

                     ♥     ♥

Det här fotot är väldigt speciellt för mig....
Pappa fotade mina tjejer med mormor mitt i ett parti "femhundra"
samma dag som mamma dog, bara några timmar innan våra liv för alltid förändrades ♥



Kommentarer
Postat av: AnnaCarin

kram till dig!

Jaa livet fortsätter men som du skriver... det blir aldrig det samma när någon hastigt rycks bort...

<3 <3 <3

2012-03-02 @ 11:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0