trött..så trött

Jag tror att jag börjar komma igen efter senaste pärsen...sakta men säkert.

Men jag blir ju såååå slut dagarna efter!!

Igår blev det inte alls något gjort här.Jag skjutsade Viktor till tåget och då var jag in på köpis för en snabbhandling...o gud så slut jag var innan jag kom hem igen.
Idag har jag försökt jobba mig in i matchen igen....men det går segt.
En promenad med Patrik på förmiddagen...jag tycker jag flåsade mig fram eftersom det blir så tungandat när jag är trötter.
På eftermiddagen hade jag tänkt mig en sväng på gymmet, men det kände jag inte alls för!Men det blev lite simning o bastu i stället.....det kändes mer lagom;)

Sen har svärmor och svärfar varit här och fikat lite med oss.....vi har ett namnsdagsbarn idag som självklart firats lite grann:)

Nu ligger jag här i soffan och pustar o suckar.
Hoppas att krafterna kommer mer till imorgon, och att andetagen kommer mer av sig själv.

Imorgon har jag en sak jag planerat....uterummet ska städas!! Nu är det härliga eftermiddagar där ute när solen värmer upp, så nu ska det göras fint igen, så vi kan njuta för fullt där ute!!

             

                                               jag är på väg uppåt...igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0