stannar väl hemma då....

Nu är sista platsen i Grys tjejplan till New York fylld...
och jag fick inte plats i år heller.

Jag har fått några mail om att jag var nominerad till en plats i planet som Gry Forsell och Mix Megapol fyller med bara tjejer får några lyxiga dagar i New York...förra året var det solsemester till Kanarieöarna (tror jag det var).
Om ni funderar fick jag ingen plats på det planet heller......

Idag är tävlingen avslutad och jag får så fint stanna hemma!

Kanske lika bra det?!
Det är ju en massa sponsorer med i det här projektet, och det har pratats på radion om vad alla tjejer ska få, och vilka aktiviteter det bjuds på plats.
En "goodiebag" (har ingen aning om hur det stavas!) delas ut redan på Arlanda.
Bl.a skulle alla få hörlurar till sin Iphone (stavas det så??).....tänk så pinsamt om jag skulle plocka upp min mobiltelefon där bland alla Iphones!!
På plats i NY skulle en aktivitet vara någon slags skola där man skulle gå i skyhöga klackar!!
Ja skola i det ämnet skulle jag verkligen behöva...men varför skulle jag gå i skola o lära mig nåt jag aldrig kommer att använda mig av?? Hm...det är iofs mycket redan jag lärt mig i vanliga skolan som jag aldrig haft användning av.....
Men jag tror att alla tjejer hade fått lite extra roligt på resan om jag varit med...bara att se mig i högklackat skulle nog vara resans behållning!
Picknick i Central Park.....där skjuter de väl folk hela tiden??

Nä det är nog bäst att jag stannar hemma.......

Vadå dricka drinkar, umgås med ett stort gäng glada tjejer, shoppa, bo på lyxhotell, äta god mat...mm..mm..mm
bla bla bla....


ÄH... Ja ä int bitter!!



          

                              
                       

   

                         



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0