stadsvandring

Imorse åkte jag in till stan och målet var Fjärranhöjder för lite simning och bubbelbad:)

Men jag tänkte att jag skulle ta en liten promenad innan jag gick in på badet, så när jag parkerat knallade jag iväg in mot områden jag inte ens vet vad de heter;)
Jag tror att min promenad började genom Olsbacka..kan det stämma??
Fint område kan jag i alla fall säga...det är skojigt att gå på ställen man inte brukar gå på! Är ju rätt less på rundan här hemma i byn;)
Att vädret just idag är helt underbart gjorde ju sitt till också...jag bestämde mig att gå på en bra bit.
Vips kände jag igen mig! Andersberg....där var vi på innebandymatch i söndags:)
Näst på tur kom Sörby, där känner jag också igen mig.
Sen kände jag att det nog var bäst att börja knalla mot Fjärranhöjder igen...jag skulle ju simma oxå:)

Toksvettig o rödblommig efter en timme ute efter gatorna var det skönt att ta en dusch o sen slå sig ner i bubbel poolen!!!
Det blev bara en kvarts simning idag.....jag måste kämpa för att inte göra för mycket åt gången.

Summan av min förmiddag är att jag känner mig supernöjd!

Sen blev det lite handling på Citygross när jag ändå var i krokarna....innan jag åkte hem till mina sjuklingar.
Både Viktor och Patrik är krassliga....
Viktor har varit hemma hela veckan, småfebrig och tokhostar -och igår började Patrik känna sig okry...så idag är han lika :(  Han som ska vara ledig hela helgen ( och måndag-tisdag nästa vecka)....då skulle han väl kunna få vara frisk!!


          


Kommentarer
Postat av: AnnaCarin

jaa man kan behöva nya vyer i bland. Det är fint där du gick!

2012-03-22 @ 14:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0