prisa gud......

                        
                     Prisa gud här kommer skatteåterbäringen!!

Alltid lika nervöst innan man får veta hur det blir med skatteåterbäringen/restskatten.
Jag klickade in på skatteverket.se i morse......och det blev en positiv upplevelse!! Vi kommer att överleva=)
 
Det var en bra början på den här dagen...och det banade liksom väg för en bra fortsättning.

                              
            En superskön morgonpromenad med kära maken har det blivit.


 
          
Ett pass på gymmet har vi oxå tagit innan Patrik började jobba.
Sååå otroligt skönt att vara igång!!!
Igår var jag oxå där och när jag kom hem och öppnade väskan och svettlukten slog emot mig kände jag bara sån jäkla glädje....det var längesen jag packade upp riktiga träningsväskor kan jag säga, men känslan sitter kvar.Men tänker jag tillbaka tror jag inte jag blev lika glad på den tiden när det stank svett lång väg...men tiderna förändras:)
Pappa sa idag när jag sa att vi skulle iväg och träna att "-Då blir du väl sängliggande igen?!".... ja tyvärr finns den risken! Men jag tar den!! Det är värt det...känns det som nu i alla fall;)Ska verkligen försöka minnas den här härliga känslan nästa gång jag blir däckad av värken!!

Jag måste reflektera lite extra över bilden här ovanför.....jag tror allt att det är Patrik och jag på gymmet!!
Behöver jag säga vem som är vem??? ;)


            

    Efter lite mathandling...        fixande med tvätt...     och snart matlagning...


Tänker jag bli en riktig "soffpotatis".....

                       
                                  
                        Ha en toppenkväll alla....det tänker jag ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0