premiär

Äntligen!!
Altanmys pågår på Mariagatan 38!!

Jag har suttit här ute på altanen o myst i solen nån eftermiddag redan....men nu är det riktigt!

Det är vårstädat här ute och ikväll har grillen jobbat för första gången i år.
Vi säger till varandra ofta att vi är sååå himla nöjd med vårt uterum....det klart bästa vi gjort på väldigt länge:)

Att det var så här skönt hade jag nästan glömt....men när jag nu sitter här minns jag känslan - vill bara inte gå in!
Mätt i magen och väldigt nöjd.....köttet är uppätet, vinet urdrucket och snacksen framtagna.

Sällskapet har gått in till soffan och "stor" TV:n för att kolla på bandy....jag håller mig kvar med datorn i knät och tittandes på "lill" TV:n......

Det här är bara första av alla underbara kvällar vi kommer att ha här ute.....och jag ser fram mot varenda en lika mycket:)

              
                                                   vår oas sedd utifrån....

              
                                                         Grillpremiär!!!

                            
                          grillmästarn                      mat                         dryck

                                       

                   
                                                    bara massor utav tok;)

                       
                             TV koll                        vila                         pasians

 
                                     ♥      ♥       ♥      ♥       ♥       ♥      ♥       ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0