på gång

Idag har det varit fart på gumman ska ni veta:)

Haft en riktig kanondag tillsammans med maken som är ledig  idag.
Lite mathandling på köpis och sedan en runda på IKEA...innan vi nådde målet : restaurangen!
Köttbullar o mos 17:-....kan inte bli mycket bättre;)

Mätta o belåtna bar det av till sportis o gymmet där!!! Jag ska väl utnyttja mitt kort hade jag tänkt:))
Åh herre jäklar vad kul det är att träna!! Nu håller jag bara tummarna att det ska funka oxå.....jag lät bli alla maskiner (förutom lite träning för gäddhänget) för det vet jag av erfarenhet att min kropp inte fixat.
Men samtidigt leker jag med tanken att jag ska klara det med hjälp av allt jag lärde mig på smärtkursen på rehab i Sandviken....känns som jag skulle kunna använda mig av det och kanske..förhoppningsvis.. kunna köra lite lätt på maskinerna utan att bli alldeles väck!
Men idag körde jag 10 minuters pass på först crosstrainern, sedan på motionscykeln och avslutade med lika länge gående på löpbandet.....känns som en bra start!!  Nöjd med mig själv..idag med:)
Dusch och bastu efteråt var enormt skönt :)

Sen hämtade vi sonen som slutade tidigt i skolan.
En liten sväng på ÖB blev det innan vi for hemåt och hämtade upp äldsta dottern som oxå slutade tidigare idag....de är glada om de slipper åka buss nån dag från skolorna, och jag förstår dem;)

Hemma landade vi i soffan för att kolla skidskytte.....och ett brons blev det idag för Helena Ekholm...skoj med medaljer:)

Nu hoppas vi på bra placeringar i sprinten oxå.....för nu har de tagit över på TV:n.

Medan fyra femtedelar av familjen ligger i soffan o slöar kämpar Linn på i köket.....hon står för middagsfixet idag - ugnsstekt kyckling, hasselbackspotatis och egengjord beasås tror jag allt det ska bli.....MUMS!!!!
DET
kallar jag lillördag=)

                       

                

                      

                                     


                       

                
                                



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0