nya tag!

Men vad lätt det är att komma av sig.

Efter den vidriga formsvackan förra veckan känns det motigt att komma igång med träningen igen!
Det har inte ens blivit speciellt mycket promenerande för min del.
I och för sig var vi i Falun på skidspelen i lördags och det får nog räknas som ett träningspass....en lååång jobbig uppförsbacke innan vi var på plats i mördarbacken;)

Men jag vill kan och ska skärpa mig nu!!

Funderar på att ta gymmet en sväng idag.
Just det där funderar på borde jag skippa.....det är bara att göra det!

Tittar jag ut genom fönstret just nu så vill jag inte mycket annat än krypa ner under sköna täcket igen.....
snöar och ser väldigt grått o trist ut.
Ja men att våren kommer av sig många gånger om det vet vi ju sen förr så det är bara att vänta ut de här dagarna....snart skiner solen igen:)

Jag stannar inne i stugvärmen ett tag till....sen ska jag ta mig i kragen och röra på fläsket:)

                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0