Ny vecka

Måndag..... igen!!

Veckorna går ofta rätt sakta nu när jag bara går hemma.
Jag brukar säga emot lite när någon(de allra flesta) tycker att veckorna rusar iväg.
Ibland tycker ju även jag att dagarna går fort så klart....det är ju helt beroende på vad man gör.
Men som det varit har det tillbringats väldigt mycket tid liggande hemma i soffan....och dagarna går då med - men inte speciellt snabbt!

Idag är det ny vecka..ny måndag drar igång den, och jag konstaterar att herregud vad snabbt förra veckan gick!
Förra måndagen hade vi möte med klassresegruppen (vi är fem stycken som planerar Matildas klass kommande klassresa), det var första dagen efter sportlovet.....och det känns som det var i går!!
En hel vecka har försvunnit liksom:)
Jag tror det beror på att jag faktiskt var i farten en hel del förra veckan!
Känns som jag faktiskt kom igång med träningen ......det blev simning på badhuset, tre besök på gymmet, promenader och träningen på badet  på Södertull - jag känner mig väldigt nöjd med mig själv kan jag lova=)

Jag har kämpat med kroppen som försöker protestera ....nacken gillar inte riktigt det här!
Massage, vetekudde,spikmatta och linement har faktiskt hjälp!!
Och jag har orkat åka iväg och tränat fast jag haft jätteont....och det har gått!! Och jag hoppas att kroppen ska bli bättre och bättre för varje gång;)
Psyket mår i alla fall mycket bättre av att vara på gymmet än att ligga hemma i soffan.

Planerna för den här dagen ser lika ut som de flesta förra veckan......mot gymmet senare på förmiddagen!
Jag försöker hålla mig till träning där mitt på dagen för då är det minst med folk där.
Eftersom jag nästan bara använder crosstrainer,löpband och motionscykel vill jag inte att det ska vara en massa folk så jag måste vänta.
Idag ska jag försöka ta en halvtimme i infrabastun på Farmechuset oxå....fjäska lite för den onda kroppen;)

Så jag har på känn att min vecka börjar på bästa sätt.....hoppas din oxå gör det=)



Kommentarer
Postat av: AnnaCarin

vad härligt Kia att du hittat något att göra på dina dagar, duktig du!! Du får ha en toppenvecka

2012-03-12 @ 07:58:58
Postat av: kia

Tack AC <3 hoppas din vecka oxå blir bra...håller tummmarna att det funkar på jobbet!

2012-03-12 @ 10:26:52
URL: http://morsankia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0