ny dag

Jag vaknar så sakteliga till liv även idag;)

Tar det väldigt lugnt idag, då gårdagen var en dag jag bara vill lägga bakom mig.
Har legat och läst ett bra tag innan jag klev upp ur sängvärmen....den är bra go den värmen!
Men nu är frukosten uppäten och jag funderar på att försöka ta en liten runda idag....igår blev det inte många steg kan jag säga, stegräknaren visade bara drygt 4000 steg, och det ska vara 10000 ju på en dag för att jag ska nått mitt mål.
Men när man läser om de rekomenderade stegen är det ett snitt 10000/dag....och det klarar jag lugnt även om jag tar nån sån där stillaliggande dag emellanåt.
I normalfall står min räknare på ca 14000 steg på en dag:)

                       

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0