jag är med kort!

Äntligen har jag gjort nåt jag tänkt länge!

Har saknat att jag i stort sett aldrig är iväg på badhuset nu mer.....jag behöver bubbelpoolen:)
De gånger vi har åkt o badat har det varit till Valbobadet - jätteskönt att simma lite o basta...men de har ingen bubbelpool!

Jag har varit iväg på Fjärran höjderbadet en gång för att stilla bubbelbehovet lite.....en gång där 110 kronor!!!
Inget för en fattig sjuk arbetslös det inte:(
Har kollat upp att det finns ett kort som gäller endast en och en halv timme...just för om man vill simma.
Hade siktat in mig på att köpa ett sånt, men det har inte blivit av.
Nu var det en nyhet på Valbobadet.....om man köper ett kort där på badet o gymmet så får man även bada på Fjärran!!
Helt kanon för mig!! Så jag köpte ett fyra månaders kort så nu kan jag träna i Valbo (i alla fall cykla lite har jag tänkt ) kan bli av att jag tar mig för eftersom Patrik tränar där i stort sett varje dag:)
Bada där kan jag göra....men det är synd att de öppnar först kl 15 för badande, men då har jag ju Fjärran dit jag kan åka hela dagarna för att simma, basta och framförallt bubbla!!:)

Jag köpte kortet idag på förmiddagen och drog direkt in till stan och Fjärran:)

Det blev simning i 30 minuter...uppdelat på tre 10 minuterssvängar med bubbelpool och stretching emellan:)
Simning är ju lite tufft mot nacken så jag klarar inte så länge.....men med uppehållen i bubbelpoolen går det strålande;D
Efteråt lite bast och dusch ......
sen for jag hem trött och väääldigt nöjd!!

Längtar redan till nästa gång!!


               
                                           Fjärran


                                          Valbo badet

                                                                                                        bilder från google

Kommentarer
Postat av: Karin

Vad kostade korten? :-)

2012-03-06 @ 19:43:25
Postat av: Karin

Haha menade kortet!

2012-03-06 @ 19:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0