frisk

Det känns som jag är redo att checka ut från den här sjukstugan för den här gången:)

Vi brukar i stort sett aldrig vara sjuka...
men nu har vi haft sjukstuga ett tag.(Likaså runt årsskiftet, så nu får det räcka)
Viktor blev rasslig förra helgen, så han blev hemma hela förra veckan.Idag har han varit i skolan igen:)
Patrik sjuknade till i torsdags och han är fortfarande inte pigg...dock bra mycket bättre idag än igår, så det går åt rätt håll!
Jag fick hostan och en febersväng i lördags, igår var en allmänt tröttsam dag...bättre men inte bra!
Idag är jag helt feberfri och med det otroligt rastlös!
Det är bra det att känna för att göra lite saker....då får man ju känna på om krafterna finns eller inte.
Bullbak, fönsterputsning o byte av gardiner i köket, övningskörning med sonen och handling testade verkligen min ork idag....och det funkade bra!! :)
Jag är frisk!! Så jag klarade den här svängen bra....man blir ju liksom lite orolig att det ska vare en veckas flunsa eller nåt.....

Nu är det hockey som gäller här hemma.....
Första semifinalmatchen Brynäs - Färjestad....och ett mål underläge för de Svart/röd/gula....kom igen nu!!!!

         

                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0