formsvacka

Efter gårdagens träning på gymmet och den halvtimme i infrabastun jag unnade mig var allt kört! :(

Har ju haft ont i nacken efter träning men lyckats hålla undan det värsta rätt bra tycker jag....men igår stampade Mr Fibro till rejält med foten:(

Värsta värsta värken slog till med full kraft.
Det blev en sån eftermiddag och kväll som jag aldrig tror jag ska klara....men på nåt vis gör man det.
Ingen massage hjälper...ingen spikmatta..och ingen vetekudde!! Men allt det lindrar i alla fall lite lite för stunden.
Men ett huvud som gör så ont så man tror man ska svimma...och var sitter roten till det onda?? Nacken? Skulderbladen? Käken? Bihålorna? Omöjligt att säga!
Överallt gör det bara såååå jävulskt ont!!

Men idag känns det i alla fall som att kroppen tog emot massagen lite.
Känner en aning bättring.
Jag tror sjutton jag kommer överleva den här gången också..........

Men rädslan finns att det under dagen ska bli som igår!
Idag jobbar Patrik länge och då är det liksom extra jobbigt om mamman i familjen ligger halvt medvetslös o kvider i sängen......

Jag ligger här och försöker massera huvudet...försöker trycka i nacken...masserar käken från insidan av munnen.
Jag funderar om jag skulle klara en promenad....själva värken blir säkert inte värre, men jag är så yr och konstig när det gör så här ont, och den underbara solen är jobbig för ett ont huvud- men jag ska jobba på att bli i sån form så jag kan ta mig ut en sväng.

Nån träning på gymmet blir det i alla fall inte i dag!!
Det är nu jag måste hitta någon extra röst inom mig som kan förklara fördelarna med träningen....känns liksom inte värt det när jag blir så här!!
Även om jag i en veckas tid mått bra av det, så är det här liksom sååå jävligt så jag tvivlar starkt!
MEN....jag har ju de här "värkdagarna" fast jag inte tränar oxå...om jag gjort något annat som inte är så bra för mig!!
Det är det jag måste tänka på för att motivera mig att förtsätta träna!!

Men som sagt....idag blir det vilodag (hur mycket vila det här nu är..kan lova att det är mycket jobbigare än att träna!)
    



         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0