morgonpigg?

Idag chockade jag mig själ..och säkert min omgivning också, med att ta en morgonpromenad.
Jag har ju inte varit i nån vidare form de senaste veckorna så inte ens promenaderna har blivit av i den utsträckning jag önskat.
Idag var jag vaken tidigt, och efter att skjutsat Viktor till Valbo då han missade bussen kunde jag inte somna om.
Den gula härliga saken som vi saknat så på himlen den sista tiden sken så härligt, så jag knallade ut på en rätt rejäl prommis medan Patrik o tjejerna sussade vidare....och skönt var det!
Imorgon ska jag vara med på Tjejgåing med några av mina gamla kollegor från förskolan.
En massa tjejer promenerar fem kilometer inne i Gävle....vi har varit med förr, det är en trevlig tillställning.
Fem kilometer ska jag väl klara utan större problem, även om det är längre än vad jag går i vanliga fall nu för tiden:)

Genomköraren idag var nog bra uppladdning det!
Hoppas på lika härligt väder imorgon bara....annars är det liksom inte lika skoj.

Den enda nytta jag gjort idag(förutom att ge den här bleka kroppen lite sol på sig!) är att klippt gräset.
Tyvärr ledde det till ont i nacken o skallen.....så nu vilar jag mig iform till imorgon.

Bjuder på några bilder från morgonens runda:)

              

              

                                           


                                          

              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0