liten blir stor

Ja liten blir stor....fortare än man tror <3

Idag fick jag skjutsa sonen till jobbet i stan...det händer titt som tätt.
Han blöder näsblod bortitok för ofta ( trots att han var iväg för två veckor sen och etsade i näsan)....och det ställer till en massa besvär för honom.
Bussen hinner dra iväg medans han försöker få stopp på det.
Idag var en sån dag,så rycker mamman in och skjutsar.

Då jag lämnar av honom i stan får jag känslan av att herregud! Vart har tiden tagit vägen?!

Min lilla pojk på jobbet!
Jag lämnar av honom vid Vasaskolan Östra byggnaden....ett stoooort högt hus!
Och där ska han upp på taket och jobba med plåt.
Och först på plan var han så han såg extra liten och övergiven ut;)

Då jag kör iväg halar han upp nyckeln till baracken som står på gården och knallar in......

Mammas lilla pojk......
          ♥  ♥  ♥

          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0