kämpa kämpa

Ja jag får verkligen kämpa för att inte bli kvar i sängen!!

Jag bestämde redan tidigt i morse att jag skulle ge min stela onda kropp lite värme idag, iform av bubbelpool och bastu....kanske också lite motion med att simma några längder;)

Det var nog smart av mig att bestämma det redan tidigt.....då får jag lov att se till att det blir av!
Annars hade jag nog blivit kvar i sängen.....otroligt svårt att komma igång!!

Men nu är jag uppe i alla fall.
Jag fixar mig lite matsäck så jag har nåt att mumsa på när jag bubblat lite;)

Tänker tanken vad mycket trevligare det skulle vara om jag hade nåt sällskap med oxå....
Men ensam är stark eller hur säger man?? Jihii va stark jag känner mig.....NOT!

Jag hoppas på att det ska göra gott för både kropp och själ att komma iväg till badhuset!
Börjar nämligen bli ruggigt less nu på att må så här!!

Jag ger mig själv en stor klapp på axeln och hejar på mig...jag tycker nämligen själv att jag är duktig som får det att bli av fast både kropp och knopp skriker att jag ska gömma mig här hemma!!!

Är rädd att hamna där i ett läge då jag varken orkar eller vill träffa folk!!
Än så länge är det mest bara orken som sätter hinder.....;)
            

   
                       

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja, det låter trist att åka själv varje gång.. Men jag följer gärna med någon gång! :) Kram!

2012-06-05 @ 21:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0