i min egen lilla värld

Nu får det för sjutton bli sommar i det här landet!

Nu är det ju så att det inte ska läggas en massa negativ energi på saker jag inte kan påverka...
men det här jäkla vädret suger (som ungdomarna skulle sagt) verkligen!!
Det får mig att må så j-la skrutt!!

Jag har inga som helst krafter .....pust,stön & jääääsp,zzzzz.... och kroppen värker:(

Jag lever inom hemmets väggar som i min egen lilla bubbla.
Orkar inte mycket alls!
Eller rättare sagt orkar inte se till att nåt blir av....
Det är som att soffan och sängen skriker efter mig!
Det är såna här perioder jag skulle behöva nån som drar med mig på nåt skoj!!!

Men faktiskt har jag fått några måbratillfällen de här veckorna....de gör att jag överlever:)

Träningen är i stort sett helt lagd på hyllan:(
Det är bara sååå motigt att ta mig iväg när kroppen knappt bär.
Jag har varit o simmat en gång, och nån enstaka prommis har det blivit men det är inte många!
Det måste bli skärpning på den fronten NU!!!

Det funkar ju inte att ligga här och vänta på sommar och sol.

......och ändå är det det jag gör =o


           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0