den blomstertid nu kommer

Nu har alla tre ungarna fått sommarlov här....

Döttrarna hade sina avslutningar idag.
Sonen slutade ju i fredags, och han har snart jobbat en vecka nu, så det känns inte riktigt som han fått lov;)

Idag tackar jag vädergudarna som bestämde sig för att vara på vår sida under förmiddagen då avslutningarna var!
Matilda som slutade mellanstadiet var först ut idag.Här firas avslutningen utomhus på Laduholmen, och har så gjort i tre år (tror jag det är) och det har varit fint varje år...så också idag:)
Det var känslosamt som sjutton, då vi nu sa tack o hej till världens bästa fröken efter 11 år tillsammans!!
Alla våra tre ungar har nämligen haft samma fröken...Viktor i 1-3:an, Linn 2-3:an och Matilda 1-6:an!!!
I höst väntar Valbo och högstadiet för våran lillskrutta ♥

Efter att vi kramats och gråtit bar det av till just Valbo där Linn skulle säga tack o hej till högstadietiden och bereda plats för lillasyster i höst;)
I höst har vi två ungar inne i stan på gymnasiet.....vilken tur att vi inte blir äldre i samma takt som barnen - då skulle vi ju va skitgammal !! :D
Högstadiet firar inne i gympahallen, på så vis klarade vi oss från den skur som måste kommit medan vi var inne....blöt mark var det enda som vittnade om den...då vi kom ut var det fint igen;)

Väl hemma igen blev det traditionsenligt fika....jordgubbstårta/jordgubbar o grädde....mums!!

             

  

  

                

 

 

Kommentarer
Postat av: Nina

Så fint med avslutningen på Ladis. Jag kommer ihåg att Forsbacka var i kyrkan förut, men det blev lite trångt, va?

Härligt med sommarlov =)

2012-06-13 @ 22:11:39
URL: http://noteratavnina.blogg.se/
Postat av: kia

ja jag tycker det är jättemysigt på Ladis, allra helst då det är fint väder...annars är plan B gympahallen och det låter inte lika kul tycker jag;)

2012-06-13 @ 22:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0