promenadsugen

Hjälp vad dåligt det blivit med motionerandet senaste tiden....å då snackar jag lååång tid!!

Eftersom jag dragits med nå skit i kroppen i en och en halv månad så har det inte blivit några prommisar ens.Jag gick någon gång i december när jag trodde jag var på bättringsvägen, men då kom det surt efter :(
Så sen har jag inte vågat gått....och inte haft ork till det heller.
En alldeles vanlig promenad kräver rätt hög ansträngning för mig...det tar liksom mer på krafterna än vad det gjort förr, innan Mr Fibro flyttade in i min kropp.Jag är trött som efter ett riktigt träningspass förr i tiden.

Men det här funkar ju inte längre.....jag måste ta mig ut snart!

Jag är ju rätt "frisk" om jag säger så, men känner att krafterna inte alls är som de ska.
Vågar jag traska iväg, eller tar allt om då??
Jag går ju på penicilin nu så då borde det väl inte ta om i alla fall;)
Äh jag måste ta en liten lugn tripp i alla fall imorgon...jag får väl riktigt tänka mig för och inte gå så fort o långt;)

Nu är jag igång o käkar utan problem igen efter de här illamåendedagarna jag haft den här veckan (jäkla hostmedicin säger jag bara!!)
Och det känns som jag bara igår och idag har ätit ikapp.....jisses vad  sugen jag är på allt!
Inte alls bra...allra helst inte då jag inte rör på mig alls =/

Så alltså....morgondagens mål för mig : En prommis!!! ÄNTLIGEN!!


         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0