ännu en bra dag summeras

kväller igen och jag summerar den här dagen och känner att jag är väldigt nöjd med den;)

För det första mår jag mycket bättre idag än igår.Sen har min äkta hälft haft ledig dag även idag....och det gillar jag!

Vi började med en promenad på förmiddagen, och det är ju alltid en bra start.

Eftermiddagens projekt var att kika på ny dator, Matilda har börjat tröttna på att vi lämnar spår efter oss på hennes dator....det blir ju en del man spar och så.
Så vi styrde kosan mot Valbo och började beta av den ena el-kedjan efter den andra....man vill ju kolla läget innan man slår till;)
Men den stora tyska butiken sparde vi till sist....för vi misstänkte allt att det skulle vara där vi hittade det vi sökte;)
Och så blev det. Nöjda och glada åkte vi hem igen=)

Vi hann med lite annat också när vi ändå var i Valbo.....Patrik skulle besöka sitt andra hem....gymmet, för ett pass;)
Under tiden han tränade tog Matilda(som vi hämtat upp när hon slutade skolan när vi åkte),Viktor( som kom med buss från stan) o jag en fika på Madame...inte illa alls kan jag lova!!
Lite småhandling från Coop blev det också...som alltid tycker jag det känns som.

Sen slutade Linn skolan så henne fick vi oxå med oss hem=)

Men min dag var inte slut i och med detta.....
Efter att satt mig in i nya datorn lite, installerat det ena och det andra och glatt mig åt att den är sååå snabb;) och ätit middag(Linns mumsiga köttförssås) så åkte jag tillbaka mot Valbohållet.
Men bara till överhärde den här gången;)
"Kryddparty" med ansiktsbehandling skulle det bli!
Det var Alpnaerings kryddor och deras hudprodukter som skulle visas och testas.
Det behövdes någon att göra ansiktsrengöring på....så jag anmälde mig kvickt som frivillig=)
Så skönt både under tiden och nu efteråt.....len som en barnrumpa i facet...hihi!
T.o.m händerna(eller bara EN hand, för att känna skillnaden) fick lite njutning med handbad, peeling och massage....lyx!
Jag gillar verkligen att komma ut på såna här mysgrejer!!
Träffa trevligt folk, fika lite gott och prata lite strunt!
Lite handlat blev det oxå....det var så passande att våran löksoppa som vi kör hårt med(använder den till massor utom just soppa!) just hade tagit slut, så en sån burk beställdes:)

Så alltså.....jag sitter nu i soffan och känner mig allmänt nöjd!!

Nu behåller jag den här känslan så ska vi se att morgondagen blir en bra dag den oxå!!


              
                        Äntligen har mamman o pappan en egen dator igen!

                                                    
                                 Denna används flitigt i det Zetterströmska hemmet;)


                                          
                                         Lånad bild....men just så känner jag mig;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0