lagom är bäst

Konstigt det är med allt.....

Jag klagar ju oftast på att livet som sjuk o arbetslös är så väldigt trist, och bara önskar att någonting ska hända.
Den här veckan blev det en massa grejer inbokade.....och då reagerar kropp o knopp med att bli stressad:(

Några fikaträffar ser jag fram mot, och tjejträffen på lördag ;) Men det skulle faktiskt räckt med det.

Men just den här veckan får jag stundvis rätt körigt...och DET är inget för mig.

Men hur fort går inte en vecka?! Snart ligger jag här i soffan och inte har ett skit att göra igen.....
bara att njuta av att det faktiskt rör på sig lite, även i mitt liv;)

Och vem vet...jag kanske kommer att få ett riktigt lyft av att vara i farten lite....
det kanske håller i sig sen :)

                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0