helgen till ända.....

Ja men så har en helg gått igen.

Trots att jag ju inte mår nåt vidare just nu (många svackor jag ska ner o vända i känns det som:( )känner jag att den här helgen har gått skapligt bra.
Jag känner mig rastlös, ensam och utanför det mesta....MEN jag hankar mig fram med mina närmaste.

Patrik har jobbat hela helgen och Viktor har varit hos sin flickvän, så det har varit jag o tjejerna här hemma.

I lördags var det handbollsmatch för damlaget här i hallen så Matilda och jag traskade upp och hejade på:)
På hemvägen träffade vi på lillkusinen från Valbo som var med som flytthjälp på bruket....så då norpade vi med oss honom hem:) Det är så sällan vi träffar Patriks bror med familj, så det var så mysigt att få ha honom här en stund, och han är så gärna med tjejkusinerna!

Lördagskvällen tillbringades som vanligt i soffan framför tv:n.

Idag har det varit en riktigt fin vinterdag, så en promenad tog jag mig ut på.....solsken gör gott!
Sen skulle viktor komma med tåget till stan så då for jag in för att hämta honom...tjejern hängde med in till stan och så lämnade jag av dem vid badhuset.
Det var så passande att Viktors gamla innebandylag hade match i stan...perfekt! Lite innebandykoll en söndag är aldrig fel=)
Matchen slutade samtidigt som badhuset stängde så det var bara att hämta upp två nybadade tjejer och åka hem.

Efter lite mat och en stund framför tv:n var det dax att hämta hem Patrik från jobbet.

Så nu sitter vi här....söndag kväll och familjen är samlad ♥

Jag hoppas den kommande veckan ska bli bättre än den som varit....

Jag har faktiskt TVÅ fikaträffar inbokade, och på lördag ska jag iväg och träffa ett gäng härliga tjejer...så det bådar verkligen gott =)

              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0