down

Pengar är inte allt!

Det viktiga är att man är frisk!

Jo, jo...jag håller helt o hållet med om att pengar inte är allt! Men samtidigt är det jävligt svårt att klara sig utan!!
Allra helst när hälsan sviker kan jag säga!!

Tänk vad mycket det gör för humöret o måendet att kunna unna sig något ibland.....tänk att kunna gå ut och äta t.ex....rena medicinen ju!!
Nu kan vi någon enstaka gång unna oss Mc Donalds....men det kallar jag inte att gå ut och äta...men ändå väldigt skönt att slippa laga maten nångång ibland.
Bio var darlingen o jag på så sent som förra veckan...tack vare att Matilda hade biocheckar som gick ut i datum dagarna efter;)  En sån kväll i biomyset får man plocka fram när vardagen (o helgerna med) känna grå o trist!

Den här våren är det flera stand up-evenemang som vi sååå gärna skulle vilja gå på....dröm å glöm säger förståndet:(

Ja som ni märker är jag nere i en riktig svacka...igen :(
Det är så drygt när jag får kämpa som en galning för att hålla humöret uppe....och inte riktigt lyckas ändå!

Idag har det varit en dag i sängen med täcket över mig....tyvärr får såna dagar mig inte att må ett dugg bättre - jag vill ju att det ska hända nåt skoj!!

NEJ..sluta älta nu människa!!
Ungarna är hungrig!!
Trollar med knäna o serverar en middag strax ;)

Imorgon fyller kära pappa år.....en tur till Lingbo blir det då - det är nog bra för humöret:)


Nya tag imorgon!!

               
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0