börjar tvivla

Bihåleinflammation sa farbror doktorn för en och en halv vecka sen......

Nu är penicilinkuren avslutad, men inte sjutton känns det nåt bättre=/
Jag börjar tro att det han troddde var bihålebesvären egentligen är min onde (o)vän Mr Fibro som spökar.
Jag hade galet ont när han knackade mig på vänster kind, så som de gör när de undersöker bihålorna.
Jag försökte redan då tala om att jag nästan alltid har väldigt ont i kinden, käken, nacken....ja jag kan ju räkna upp i stort sett hela vänstersidan, för det är mest där besvären sitter, men han lyssnade inte riktigt på det örat.

Idag är en sån här dag igen som jag har så ont så jag inte riktigt vet var jag ska ta vägen.
Och när jag bara ligger här känns värken så mycket mer......

Det sitter alltså i käken på nåt vis och upp mot ögat och ut mot örat...sen leder det till att även själva skallen är sååå öm och en sjujäkla huvudvärkJag ligger och försöker massera själv och hittar ömma punkter så jag håller på att flyga i taket...men så skönt det är när jag hittar de punkterna, för medan jag trycker just där släpper liksom värken i huvudet o käken för stunden.

Tandläkaren har jag pratat med för längesen för jag tänkte om allt ont kunde komma från tänderna eller hur jag biter ihop eller så...man hör ju att så många har bettskena till ex....men de såg inga tecken på att mina besvär skulle ha med tänderna att göra.

Jag tror att det kan sitta i en väldigt ond punkt jag har vid vänster skulderblad.Då Patrik tar i rejält och masserar där släpper det ett tag även i käken och huvudet.

Det är speglar mina besvär rätt bra.....
Vad kommer det ifrån? Var sitter roten till det onda?Jag har ont på det ena och det andra stället....men det är nån helt annan stans själva grunden sitter och jävlas!

Idag vet jag inte riktigt hur jag ska få till en sån där bra dag efter den här början.
Måste måste försöka komma upp o igång....det blir inte bättre av att ligga här - men det är så svårt när det värker så jag blir vimmelkantig.

Så upp med dig nu fru Z.....försök få till en bra dag till!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0