Mellomys

Nu är det lugnare än lugnast här hemma.

Bara Linn och jag som sitter här och häckar;)

Mannen han jobbar han...inte ovanligt alls, det har blivit måååånga helger nu.
Viktor har dragit mot Hälsingland, och med honom försvann både flickvännen och hennes hund,vår lånehund Bobo.
Och Matilda blev kusinsugen, så hon tillbringar kvällen och natten i Valbo;)

Jag skulle egentligen varit på partaj idag.
En eftermiddag på Mariehov med bandyspel för de som ville och sen en kväll med bastu o senare mat och skoj med trevliga människor.
Tyvärr var det nu så att just det här datumet inte passade så många, så det hela blev inställt:(
Det var ju synd...jag hade sett fram mot lite party party...det är inte ofta så det skulle varit skoj.
Men men....det blir väl fler gånger får vi hoppas.

Så ikväll ska jag o äldsta dottern ha en riktig myskväll här!
Självklart blir det Melodifestival!!
Jag hör till den skara( jag tror vi är rätt många) som kan tycka rätt ofta att det inte är nå vidare alls, men ändå är det en kul grej att kolla på......
Och till mello hör ju godsaker, så snart börjar Linn och jag frossa här i soffan;))

Ha en trevlig lördag allihop ♥

                      

       
                      Jag har på känn att det kan bli rätt bra idag.......

                     
                  Eller så blir det nåt konstigt som så många gånger förr;)

                 
                              
              

                                      

                                    

                                                                                          samtliga bilder från google;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0