trötter

Nu börjar den här veckan ta ut sin rätt - jag är trötter o slut nu!

Jag har ju som jag tidigare varit inne på haft en  hel del för mig den här veckan.
Riktigt, riktigt roligt har det varit att ha lite saker bokade.
Nu snackar vi inte heldagar eller några stora grejer...
Det är en grej här och en grej där.....med några blanka timmar där emellan.
Bl.a. fikaträff med en go vän, två utvecklingssamtal, varit iväg och kollat bil med sonen,till en kompis för planering av en resa till hösten, mitt träningsbad....några promenader - och det här är alltså tokmycket att göra i min värld.
Jag tycker att jag mått bra av det....kan konstatera att jag haft flera dagar utan huvudvärk!!! Minns inte när det hände sist.
Jag var på behandling förra veckan och kände att det verkligen släppte på en massa....hoppas det kan vara långsiktigt!!  Just nu har jag lite skallebang, men det är nog för att jag är sååå trött.

Det blir tacos här strax för sen förflyttar vi oss upp till idrottshallen för innebandymatch - fredagsmys ála Zetterströms =)

Ha en riktigt härlig helg alla!!

Jag hoppas orka hålla ihop även över helgen....imorgon väntar resa till Edsbyn och två handbollsmatcher och direkt när jag kommer hem ska jag hämta bilen i Valbo på Patriks jobb och dra iväg till Ockelbo på tjejträff med ett gäng härliga tjejer ( jag hoppas allt flyter på så jag hinner och att väglaget blir lite bättre än idag ).

Kram på er ♥ ♥ ♥


                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0