taggar ner

Så ligger jag här och har avverkat en vecka igen....och redo att ge mig in i en ny;)

Jag tror allt att det får lov att bli en lite lugnare vecka som kommer än den som gått.
Men jag har haft riktigt skoj och mått bra av det.....men nu behöver kroppen vila o återhämtning!

En liten träff har jag bokat in i alla fall:)
Det blir en prommis om det är hyfsat väder och en massa surr med en god vän jag så sällan träffar nu för tiden....så jag har nåt att se fram mot ♥

Sen finns det massor med tid om det skulle dyka upp nåt annat skoj...annars är hela veckan blank ända till på lördag då det är både handboll och innebandy, och sen hoppas jag att den inställda tjejträffen från i Lördags ska bli av till helgen;)

Den här helgen har det inte blivit någon riktig sovmorgon, ingen bara ligga o dra mig-morgon.
I går bar det av på handboll, och idag iväg och köpa bil med sonen=)
Gissa om han känner sig nöjd och glad?!
Sin första egeninköpta bil....klart det känns bra=)
Nu kan han börja övningsköra på riktigt igen!! Heja Viktor!! Kanske körkortet ska fixas i vår då?! =)

Ha ett bra avslut på den här helgen mina vänner!!

Jag återkommer väl när andan faller på....puss på er;)

                                   


         

         

         

                       

                                    och snart åker skylten på....;)

                                  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0