skruttdag

De fina vårvinterdagarna avlöser varandra nu....härligt,härligt!

Men idag har jag tyvärr inte kunnat njuta speciellt av solen.....
mår skrutt:(
Inte ens en liten promenad har det blivit idag. Jag satt ute på bron en stund men satt så illa på stolen så jag gick in igen!

Vi skjutsade Matilda till stationen i stan mitt på dagen då hon skulle till morfar o sen var Linn o jag in på köpis en sväng (handlade lite på coop o fikade på madame) medan vi väntade in Patrik som tränade.
Det räckte för att krafterna skulle vara helt borta sen.

Vi var på Brynäsmatch hela familjen i går kväll.Så kul att gå på hockey och nu bestämde vi att unna oss det när det är sportlov...nåt måste även vi hitta på känns det som!
Tyvärr tar det på kroppen att sitta så där...o vi hade platser längst ut på långsidan , så det var till att vrida på huvudet hela tiden - inte bra för en redan känslig nacke:(
jag hade galet ont både i nacken och i benen redan i går kväll....men måste säga att nacken mår betydligt bättre idag än jag räknade med!
Jag tror jag kan tacka Linnex för det....drog på i stort sett hela mig sånt igår när jag gick o la mig;)
Men annars är hela kroppen väck idag.Inga krafter alls!
Och jag har fått tillbaka ett bekymmer jag hade för längesen, och har haft lite känning av till o från oxå senare iofs.....jag är så himla trögandad....svårt att ta djupa andetag, suckar o pustar - allmänt jävla jobbigt!!

Ikväll..just nu..är det en föreläsning i stan jag så gärna hade velat lyssna på.
Dr Lerner pratar om kvinnors smärta!
Han ska vara väldigt bra, jag själv har aldrig haft med honom att göra men vet att han är ett stöd för många med fibro.
Men tyvärr fick jag inget sällskap med mig, och när jag mår så här skulle jag verkligen nehöva nån som sa - kom nu så åker vi!
Alltså ligger jag här hemma istället och jämrar mig!

Men jag har varit med till svärmor på fika för hon fyller år idag......så jag har inte nött soffa hela eftermiddan;)


                                        



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0