På jakt efter skoj!!

Som ni vet vill jag ha kul!!
Det är min medicin...och just nu skulle jag behöva medicinera lite=)

Man har väl aldrig sånt stort behov att att göra saker som då kassan sinar, som den gör här nu minst sagt.....

Så nu gör jag allt för att få mig ett skratt...gratis=)

Tävlingar är svaret!!

Just nu väntar jag, och hoppas!!, att vinna biljetter till diverse stand up-föreställningar!!!

Tänk om!!!
Chansen finns!!  En gång för många år sedan vann jag biljetter till Robert Wells "Rhapsody in rock" på Råsunda...riktigt skoj!

Så nu sitter jag här hela dagarna och håller tummarna.........
Jag vill vill vill....och behöver komma ut o garva lite..eller mycket=)

         

                     
        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0