jag stegar på.

Jag har fått lånat en stegräknare av Patrik....säkert på obestämd framtid;)

Så nu ska jag hålla lite koll på mina steg.
Jag har läst att en vuxen människa enligt folkhälsoinstitutet ska gå 10 000 steg/ dag.......så det är mitt mål.
Idag är tredje dagen jag har min räknare på......och de 10 000 stegen är då inget problem att få till;)

Idag då jag körde mitt pass på träningsbadet på Södertull kände jag att jag borde haft räknaren på mig....men tyvärr tror jag inte den skulle må lika bra som jag i vattnet.
Vi joggar och går en hel del under dessa 40 minuterna så jag får nog allt räkna till en hel del steg där.

I och med eftermiddagspromenaden med Patrik var dagens mål uppnått:)

Imorgon har jag en rätt körig dag, men just då kanske jag inte får till mina steg ;s
Det är först handbollsmatch, och då sitter jag rätt stilla. Sen drar vi direkt till innebandymatch, och även då håller jag mig stilla...höll på att skriva lugn, men det är helt fel ord för att beskriva mig under match;)
Sen blir det bara en dusch och lite fix innan jag drar mot Ockelbo för att träffa lite gamla goa kompisar.
Då blir det mest "prat- och skrattmusklerna" som får jobba, och inte heller det lär väl visa sig på stegräknaren :)

Men sen på söndag får jag försöka knalla på igen..... ;)

Ha en toppenhelg mina vänner!!


              

                       

              


Kommentarer
Postat av: carola

helt inställd på stryk är jag:)

Då kan jag bara bli glatt överraskad.



Hoppas allt är bra med dig och familjen

2012-02-14 @ 15:28:49
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0