hinner inte med.....

Jag kan bara säga att tiden rinner iväg....

Mina barn är snart inte barn längre....men mina kommer de alltid att vara;)

Ikväll har vi varit upp till sandarne utanför Söderhamn för att sonen skulle titta på bil.....
FATTA! Min lilla pojke tänker skaffa bil!!
Körkort har han inte, men han har förhoppningar om att ta det i vår.18 årsdagen infaller i april, men han har inte övningskört så mycket eftersom vår bil är så knäpp, därför vill han ha en egen så att han kan komma igång med körningen:)

Och han tänker slå till och köpa den där bilen....får hämta den på söndag.
En förväntansfull ung man här hemma nu kan jag säga:)

Det var ett riktigt skitväglag att åka i......men annars en trevlig utflykt.
Jag gillar ju att vara ute och åka jag;)

Det blev en sväng till Stugsund och hämta upp sonen(han åkte till sin käresta tidigare på eftermiddagen) och flickvännen först.
En liten sväng till syster yster hade vi också tänkt,men Linn var hemma och Matilda var på träning och vi förstog att de skulle vara hungriga, och det var vi också.
Och lite gruvsamt att veta att man hade en timmes bilkörning i snörök och yrsnö innan vi var hemma....så det var bäst att få det gjort och åka söderut direkt:)

Nu när vi ligger här i soffan o glor på tv:n kan jag inte annat än glädjas åt ytterligare en bra dag.
Trött som attan i kroppen, men det är förståeligt efter att det faktiskt rört på sig bra den här veckan;)

Idag har jag förutom kvällens utflykt haft en trevlig stund i stan på förmiddagen.
På eftermiddagen var jag in på min gamla arbetsplats, förskolan på orten, och hälsade på en sväng.
Det är i stort sett aldrig jag är dit, så det var väldigt skoj att träffa dem ;)

Tror jag ska försöka tigga till mig lite massage av någon vänlig själ här hemma....sen sover jag gott med ett leende på läpparna i natt.
♥ nöjd och glad ♥

                        
                    vi har en glad blivande bilägare här hemma;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0