handledare!!

Idag har jag suttit i skolbänken tre timmar på eftermiddagen;)

Det var dags för mig att gå handledarutbildningen för att få övningsköra med Viktor.
Patrik och viktor har ju gått tidigare, och jag tänkte från början att jag inte skulle gå...attt jag har för dåliga nerver för det;)
Men jag har faktiskt åkt med flera gånger utan att vara rädd:)
Och det är ju faktiskt jag som är hemma mest och har tid att köra med sonen.

Och vad glad jag är att jag gått kursen nu!!
Det var riktigt riktigt roligt!!
Kan ha att göra med att det var toklängesen jag var på någon form av utbildning....

Men jag tycker verkligen att det ska bli himla kul att köra igång med övningskörningen på riktigt snart nu då:)
Jag minns mycket från min egen övningskörning. Jag tror jag hade en väldigt bra körskolelärare, han lärde mig massor med bra tips som fortfarande finns med mig...och nu ska jag lära min son samma tips - ofattbart!;)

Jag kanske skulle anmäla mig till nån mer kurs av någe slag??
Jag behöver ju nåt att sysselsätta mig med.
Men samtidigt sitter dessa tre timmar redan i nacken i form av värk.
Är inge vidare att sitta i skolbänken, och svårt då man ska hålla huvude och titta på någon där framme hela tiden.
Ja inte min grej...det heller, som så mycket annat :(

Men ändå njuter jag nu ikväll och känner mig nöjd och taggad att köra igång med att agera körskolelärare:)
Fick en riktigt bra handledarbok, så nu blir det till att plugga lite för mig med.....känner mig allt lite osäker oxå, det är mycket jag inte alls har full koll på.
Men jag hoppas och tror att Viktor och jag kan få några riktigt roliga timmar i bilen tillsammans :)

             
                          skoj i skolbänken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0