festmåltid!

Idag har vi blivit bjudna på tre rätters middag här hemma!

Kockade gjorde sonen och hans flickvän ...och som de kockade:)
Många timmar i köket blev det, och trött blev de...och god blev maten!!
Det var väääldigt längesen jag åt något så gott!

Nu ska vi försöka få till fler såna här middagar! Jag är ju tyvärr inte mycket för att laga mat....blir trött efter en halvtimme i köket och sen försvinner tålamod och allt - då börjar allt jäklas och jag börjar skrika och svära.
Men om alla hjälps åt med en varsin del i middagen kanske t.o.m jag ska se nöjet i det hela.

Annars är ätandet det jag är bäst på!
Och det har jag gjort ikväll så jag nu är propp propp mätt....inte ens minsta lilla godisbit går ner;)

Tack Matilda och Viktor för en helt fantastisk kanongod middag!!

              
                                               Förrätt: laxbakelse

              
                    Varmrätt: Kycklinggryta med champinjoner,bacon o morötter
                                                och klyftpotatis o sallad

              
              Dessert: något med vit choklad o grädde med mixade jordgubbar på;)

                                        
                                     vuxendrickat;)              Kockarna ♥

     

Kommentarer
Postat av: Nina

Underbart, vilket lördagslyx ungdomarna bjöd på ;D

2012-02-26 @ 09:41:13
URL: http://noteratavnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0