firanden.....

Men nu var det längesen jag skrev nåt här!!

Det har varit fullt upp kan jag säga.

Det är ju inte varje år man blir Svenska mästare!!

Men i år var det dax!!!

Brynäs IF är dom bästa....tjallalalalalalala!!!!

Nu är det bevisat=)
Jäklar va härligt!!

Viktor, Matilda och jag drog in till stan direkt efter matchen i torsdags och deltog i festligheterna....
helt fantastisk stämning på stan!!

Vi var även in i lördags då guldhjältarna firades av massor med glada människor på ett knökfullt stortorg!!

först några bilder från firandet efter matchen....

                       

                      

                          

                         

och så några från stortorget.....
vi kände stämningen bra, men såg guldhjältarna dåligt;)


            




Men det är inte bara SM-guld som har firats sen jag skrev sist.....

Våran älskade son fyller 18 år idag, och han firades här hemma igår, med stora delar av tjocka släkten på besök:)
Så det var en del planering, röjning och bakning här förra veckan.
Idag har vi firat bara vi i familjen, med att gå på restaurang och käka nu ikväll.
Det är verkligen nåt extra, så nu njuter vi:)
Lite fika har det blivit här på kvällskvisten oxå:)

18 år!! Mamman har lite svårt att förstå....kan det verkligen stämma?!
Jag fick ett mail direkt imorse att jag inte längre har några rättigheter att ta del av frånvarorapporter mm på skola 24.....där man kan se om ungarna har kommit sent eller har frånvaro.
Bara att släppa taget känner jag...men det ska nog inte vara några som helst problem - jag litar helt o fullt på familjens unge man ;)

        

        

        

                    


                    

         

                    



Så GRATTIS VIKTOR....och BRYNÄS =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0