tunga steg....

Är så nöjd med att faktiskt träna en del!!

Någon gång i veckan är jag på gymmet och jobbar på crosstrainern, motionscykeln och går på löpbandet.
De senaste två gångerna har nåt stort inträffat:)
Jag har tagit några löpsteg!!!
Det var många år sen sist det....
Igår sprang jag faktiskt sex minuter!! Låter hur ynkligt som helst...men för mig är det stort:)
Då jag går där på bandet så känner jag mig riktigt sugen på att jogga....härlig känsla bara det!!

Hoppas det kan hålla i sig!!

Idag blir det en promenad nu på morgonen och sen ska jag in till stan på behandling, så inget gym idag.
Efter behandlingen brukar jag vara rätt "kulen", så det får räcka med prommis i dag.


                          

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt Kia!

2012-04-24 @ 08:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0