sol ute.....

Åh vad skönt det är när jag känner att humöret är bättre!
Igår var som sagt ingen vidare dag, det är jobbigt att känna att tankarna bara snurrar o att gråten finns där som en hård klump.

Idag är Patrik ledig efter 6 dagars jobb....o det gillar ju jag;)
Vi har tagit en prommis på morgonkvisten.....lite kallt o blåsigt, men så skönt att komma ut på en runda i solen för nu var det väldigt längesen sist.
Det blev ingen lång sväng för kroppen vill inte riktigt (det kostar krafter att härja runt på badhuset..men det är det värt!!), och huvudet känns inte riktigt ok...det sitter i bihålorna och knastrar o har sig och både det och den onda nacken ger ju skallebang....men som sagt - jag är så nöjd med att luftat mig lite!

Efter att vi käkat lite lunch här hemma ska vi ta sonen med oss och passa på att ta en sväng på stan innan han ska till skolan på eftermiddan....han måste verkligen ha en vår/sommarjacka, och blandar sig inte mamma i det köpet så lär det inte bli nåt av ;)
Och jag har inget emot det;) Ska bli riktigt mysigt att gå en runda på stan med mina killar ;D

Sen är kvällen så klart vikt åt hockematch!!!
Brynäs HEJ HEJ HEJ!!!!!
Efter kvällens match kan de ju faktiskt vara klar för finalspel =))


Ha en bra tisdag alla....det känner jag att jag kommer att ha.


           
                           ibland lyckas jag......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0