guldet SKA hem

       

Nu är det snart hemma igen.....hoppas jag.
SM-GULDET!!

1999 var sist det begav sig....det var ett bra tag sen det.

Men imorgon kan(SKA!!) det vara hemma i Gävle igen!!!

3-0 i matcher till brynäs i SM-finalserien.....de är så himla bra våra grabbar!!

Idag spikade Svedberg igen målet helt uppe i Skellefteå......och tur det eftersom Brynäs bara lyckades få in ett mål.
Ett mål som för övrigt diskuteras livligt....skulle det vara mål eller ej?
Ja jag är ingen hockeydomare...tack o lov!
Och hur domarna dömer diskuteras ju ofta...ibland är det till just mitt lags fördel...och ibland precis tvärtom!!
Även idag har domarna dömt, och det blev mål...och seger för Sveriges bästa lag=)

Laddar redan för morgondagens match....kan bli en riktigt rolig kväll!!

            

           


                                  
                            tror jag ska fixa naglarna imorgon igen=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Och 1999 var ju ett härligt år i annat än sport!! Många gullvivor föddes de året!

2012-04-14 @ 20:21:45
Postat av: kia

Absolut.....ett av mitt livs tre bästa år helt klart=)

2012-04-14 @ 20:25:25
URL: http://morsankia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0