fångad av wf

Äsch va dåligt med bloggande det blir nu för tiden.....

Jag skyller på att jag ju har ny telefon!
Jag älskar min nya vita Samsung Galaxy S II!!

Det är mycket sällan jag numer är inne på våran dator kan jag säga.
Självklart skulle jag kunna blogga från min nya kompis...men det känns liksom lite litet....jag har inte fastnat för det än.
Nåt jag däremot fastnat för är wordfeud....rackarns va kul det är!!

Så nu håller jag koll på facebook och spelar wordfeud superenkelt....medan då tyvärr bloggandet får stå tillbaka lite.
Jag ska försöka skärpa mig:)

   
                           


                         

                                                                           bilder från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0