det rullar på....

Idag är det vardag igen...påsklovet är slut för den här gången.

Det känns som det blir full fart så här direkt efter!

En vecka med rätt mycket "att göra".

Började denna måndag med ett pass på gymmet...känns som bra start (även om kroppen tyvärr tog lite väl stryk...)

Sedan har det uträttats lite ärenden både i Valbo och i Sandviken, och ikväll har jag varit på möte med klassreseföräldrarna i Matildas klass.

Imorgon ska farsgubben komma häråt och så hänger jag med honom till Valbo då han ska handla lite, och jag är ju glad att det händer nåt:)

På onsdag har klassen vernissage på skolan för att få in pengar till klassresan, så då blir det till att vara där o kika...och hoppas på att det blir bra förtjänst:)

På lördag ska frun få komma ut på lite skojsigheter.... trevlig samvaro med trevligt folk...kan inte bli annat än just... trevligt=)

Veckan avslutas på söndag med 18-årskalajs i huset!!!!
Jag har lite svårt att förstå att min lilla pojk blir myndig på måndag nästa vecka!!

Så den här veckan fylls den lediga tiden med fixande, plockande, städande och lite bakande....

Hockeymatch(er?) ska vi också vråla oss igenom!!
Förhoppningsvis bara en, imorgon...sen hoppas jag att Brynäs tar sitt efterlängtade SM-guld!!!
( Guldfesten blev ju aldrig av i går...men snart så!)
Om Skellefteå lyckas ta en till seger imorgon så hoppas jag verkligen att det blir ett avgörande på hemmaplan på torsdag!!!

Nu är det dax att gå och sussa så det finns krafter till allt den här veckan;)

               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0