är det dax idag???

Matchdag igen då!!

Känner mig ruggigt nyfiken på kvällens resultat!

Ska vi få känna guldglädje ikväll...eller kommer guldet att dröja några dagar till?!

För jag tror nämligen fortfarande att Brynäs kommer att ta hem det hela i år!!

Jag tycker att det skulle vara lite skojigare om guldet säkras på hemmaplan i en fylld Läkerolarena....
men för nervernas skull vill jag verkligen att det är klart i kväll!!=)

Den som lever får se......

Klockan 19 sitter vi bänkade..lita på det!!


                                
                                       
                                      Brynäs i mitt hjärta......




      

         Helt klart värdig matchhjälte....men inga stolpskott ikväll nu tack!!


                        

                          Ikväll tycker jag att vi kan tända skyltarna!!
                               ....men inte förrän guldet är hemma;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0