torsdag kväll...

Nystädat!
Det är sån skön känsla...jag njuter verkligen!

Det var motigt att komma igång idag.....jag dras med skallevärk varje dag nu en period igen.
Imorse var det jobbigt,jobbigt.....jag blir som öm i hela skallen, och det går mig på nerverna - det går inte att fungera normalt.
Men jag tog tabletter, nåt jag i stort sett aldrig gör av den enkla anledningen att de sällan hjälper.
Men idag tyckte jag att det var så fruktansvärt så jag tog chansen och tycker nog att det hjälpte lite..puh!

Jag hade ju tagit ner köksgardinerna igår just för att städningen skulle bli av idag.....
Jag köpte nya gardiner på Bomhus närköp, eller vad den vanliga mataffären i Bomhus nu heter, häromdagen.
När man minst anar det hittar man nåt man vill ha;)

Så i sakta tempo har jag städat köket idag:D
Det innebär att jag städar lite sen lutar jag omkull mig i soffan en stund innan jag fortsätter....så rullar det på.
Det tar sin lilla tid, men det är sån härlig känsla när det är klart!
Tog o släpade snabeldraken genom resten av nedervåningen oxå.....så nu kan vi njuta av helg imorgon!!
Men....det hade vi  iofs gjort även om det inte blivit städat här;D

Flera maskiner tvätt har oxå blivit körda...och hängda.

När det var städat o klart här tog jag en skön prommis.
Det är alltid skönt...men lite extra nöjd känner jag mig såna här gånger, när jag inte riktigt trott om mig själv att jag skulle ta mig ut:)

Sen tappade jag upp ett hett bad....och jag tror ni vet vad jag tycker om det;)
Underbart är ordet!!

Så nu när jag ligger här i soffhörnet och summerar den här dagen kan jag ge mig själv en klapp på axeln o säga
- Bra jobbat Kia, den här dagen kan du känna dig riktigt nöjd med;D

                      ♥     God natt    ♥


         

         

         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0