Skäms....

Men oj va de var längesen jag bloggade!!
Fy skäms på mig!!

Det har bara inte blivit av!
Patrik o jag har varit utan dator i flera månader nu, men som tur är finns ju fler i familjen;) Men det är Matildas vi oftast lånar, och nu har den också varit skittrökig:(
Allt har tagit sååå lång tid och man har fått klickat både höger,vänster och enter för att nåt ska hända....många moment har helt enkelt inte funkat alls.....så jag har verkligen dragit mig för att gå in på vissa sidor - bloggen har blivit en av de åsidosatta!
Men helt plötsligt igårkväll tycker jag den bättrade sig något, så nu gör jag ett inlägg här=)

Kan väl enkelt sammanfatta tiden som gått med att bara säga allt rullar på!!

Vi hade en trevlig helg, med massa skojig handboll i Stockholm förr förra helgen. Kanonmatcher av tjejerna men de är tuffa Stockholmslagen, så det blev tyvärr inga segrar. Det var ju den helgen jag gruvade mig så för bilkörningen....
Men det gick toppen...och va stolt man blir när nåt man inte riktigt trott på går strålande=)

Sen har det nu rullat igång med Innebandyn.....killarna har haft flera träningsmatcher och en dag med tre DMmatcher. Det är så kul att få kolla innebandy igen - allra helst med Viktor på plan=)
Nu ser jag fram mot att serien kör igång!

Jag fortsätter jobba på uppe på utvecklingscentra!
Nu skriver jag CV och personligt brev.....hm inte lätt kan jag säga!
Jag har varit på ett företag o hälsat på....det är lite hemligt än, men känns spännade att nåt nytt kanske rullar igång;)

Det har blivit Lingbosvängar både söndag o måndag för mig.Pappa har varit rasslig flera dagar och det känns inge vidare att han är ensam där uppe i stora huset=( Vi hoppas att han ska piggna på sig nu!!
Jag var med honom till Hälsocentralen i måndags ...bara att han gick med på det bevisar att han inte är pigg...så nu hoppas vi det vänder!

På hemmaplan njuter vi av de kanondagar hösten bjuder på!! Vilket väder vi har om dagarna!!
Plockar o gör lite höst bland blommorna ute, men många är så fina nu så det stuvas om lite så de får en plats där man ser dem fast man inte är ute på samma sätt som på sommaren längre;)
Underbara kvällar på altanen blir det nu.
I söndags grillade vi och det öppnades en flaska vin....sen ville vi inte gå in=)
Bara sååå himla härligt!!

Nu ska den här dagen startas med först lite frukost sen en promenad!
Sen väntar en sväng till stan med en kompis...det blir en liten shoppingsväng på såna där skojaffärer..ni vet Dollar store, Jysk och Rusta =))
Kankse en lunch oxå om vi har tur ;)
Helt enkelt några riktiga mystimmar som helt klart laddar lite halvtrötta batterier=)

Gick miste om en myskväll med bio o restaurangbesök i stan igår....det är de här höstsjukorna som sätter käppar i hjulen! En av vännerna som skulle med fick en sjuk sambo där hemma, och måste då vara hemma med sina döttrar. Men den som spar hon har!!  Nu har vi alltså en myskväll framför oss att se fram mot=))

Nu skulle jag haft några fina höstfoton att dela med mig av....men har inga så här direkt nu.
Men det kommer sen.....blir väldigt fotosugen nu när alla vackra färger kommer ute i naturen!!


Ger er istället en varm härlig höstkram!!


                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0