lokalsinne sökes.....

Handbollscup står på helgens schema=)

Ska bli riktigt skoj att se tjejerna spela igen!!
Det bär av ner till Stockholm, kungsängen.
Men jag har ett stort orosmoln som stör det skojiga.......
Det blir bara jag o Linn som supportar...Patrik hade helt klart tänkt följa med, men en tränarutbildning han skulle gått förra helgen blev flyttad till denna....så typiskt...så trist=(
Det skulle vara bra mycket skojigare att ha honom med, det hade gjort helgen till inte bara en rolig handbollshelg, utan även en myshelg...som en liten semestertripp;)
Och så skulle jag sluppit de jobbiga tankar jag har nu.....
Jag är tokskraj för är hur jag ska hitta!!??
Ner till Kungsängen ska väl gå an...då hoppas jag kunna "ta rygg" på nån annan härifrån;)
Men sen ska Linn o jag sova i Råcksta...å hur i hela friden ska jag hitta dit?!
Jag har, som ungarna en gång konstaterade, inte dåligt lokalsinne...jag har inget alls!!
Och leta sig fram till ett mål är ju en sak....men jag har ju den jäkla bilen också.
Att köra bil i det där tempot och inte veta var jag ska....nej, jag ser inte fram mot det!!
Jag har skrivit ut kartor från nätet, så jag hoppas Linn kliver in i rollen som kartläsare!
Matilda o övriga laget sover i Kungsängen de, på hårt underlag som det heter.....
jag skulle föredra det faktiskt....men som sagt - där är det bara laget som ska sova, så det är bara för mig o Linn att brumma runt o leta oss till vårt boende.

Önska oss lycka till...det lär behövas =O


                                 




                                 



Men det är på lördag vi åker...så jag hinner gruva mig flera dar till.....

Imorgon ska jag i alla fall slappna av o ha det mysigt med pappa en heldag......
vi ska på bussresa till Stockholms skärgård.
Det var pappa som frågade om jag kunde hänga med och det ska faktiskt bli riktigt skoj.
Jag har sagt länge att jag skulle vilja kolla lite i skärgården=)
Nu blir det Vaxholm och Värmdö vad jag vet.....det är bara att hänga med o se var vi hamnar!
Men jag ska försöka slänga in ett inlägg imorgon(eller fredag) om den trippen.......


Kommentarer
Postat av: Camilla

Halloj!

Finns det särskild anledning att ni ska mot Stockholm? Annars skulle jag nog valt att försöka hitta boende mot Enköping till, lättare att hitta och inte lika stressig körning och jag skulle tror att det inte tar längre tid att åka heller...

Sökte lite på nätet och det verkar finnas lediga rum på Bålsta Gästgivaregård och First Hotel Park Astoria i Enköping, och ligger runt 1000-1300:-

Bara en tanke, jag hatar oxå att köra i stressig biltrafik när jag inte hittar. (men det är kanske lite dyrare :(

Ha det bäst!

Camilla

2011-09-15 @ 08:37:22
Postat av: Anonym

Hej Kia! Du är inte ensam om dåligt lokalsinne....har både GPS och utskrivna vägkartor inför lördagen... Att ta rygg på någon bil dit är en sak men sen då/:. Vi ses på lördag/ Kram

2011-09-15 @ 20:48:29
Postat av: kia

anledningen att vi ska till Råcksta är att vi får låna lägenhet där....finns inga pengar att boka nånstans när vi har lägenhet att låna där;) men jag var där i krokarna igår o rekade läget....så nu ska det nog gå bra ;D

2011-09-16 @ 08:21:16
URL: http://morsankia.blogg.se/
Postat av: Camilla

Härligt!

2011-09-16 @ 14:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0