Rastlös

 

Så är ännu en helg över.....
Tycker i det stora hela att det varit en bra helg. Vi har haft barnens kusin W här hos oss lördag till söndag - så mysigt så. Lördageftermiddag drog vi till Sandviken för att spela bowling. Vi har pratat om att spela med W som aldrig hade provat att spela "på riktigt"...på Wii spelar han för fullt med strike o spare var o varannan omgång. Men det var betydligt svårare med ett riktigt klot i famnen;)
Men han tyckte det var skitskoj! Så koncentrerad hela tiden=) Tyvärr avstog jag spelet ....jag får alltid väldigt ont av bowling, men brukar ändå vara med för det är ju sååå skoj, men i helgen hade jag rackarns ont redan innan så det kändes klokare att avstå.
Sen när vi kom hem var det mat och mys vid tv:n resten av kvällen.

Igår var en jobbig dag....en läskig känsla i kroppen.
Ont och toktrött, men ändå en oro i kroppen...kände mig rastlös...vill liksom bara iväg nån annanstans när jag är på det där viset=/
Jag vill ha skoj såna dagar!!!
Skulle verkligen behöva nån som föreslog lite skojiga grejer....som drar iväg mig på nåt ( jag är säker på att jag inte är svårövertalad).
Det känns som att de här dagarna kommer oftast när Patrik jobbar...och hur sugen är han att dra iväg på nåt skoj när han just avslutat en hel jobbhelg...inte alls kan jag säga!

Men den gick den söndan oxå...och nu är det alltså måndag igen!
En grå, regnig, trist sådan.......
Jag har inget inbokat idag förrän på eftermiddagen då vi har utvecklingssamtal med Linn.
Det får helt enkelt bli en dag hemma i soffan idag...under Ullfilten;)
Tar mig en liten funderare om jag kanske ska ta o åka till Fjärran Höjder och simma några längder och sen bänka mig i bubbelpoolen......vi får se vad det blir av det;)  

                                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0