nöjd med helgen

Kan inte annat än tycka att jag haft en väldigt bra helg.
Det var nog den trevliga fredagen som bäddade för det;)

Lördagen var en sportdag.....
Började med en handbollsmatch hemma i hallen - Damerna vann stort!
Sen var det bara hem o äta lite lunch innan jag och kidsen drog iväg till Läkerol Arena för att se elitseriehockey- Brynäs skulle spöa Linköping(hade vi tänkt).....men det gick inte alls vägen det:-o
En riktigt dålig match var vad vi fick se...lite typiskt när vi väl skulle kika på en....det är inte många gånger på en säsong vi unnar oss att gå på hockey.
Men hur det nu än slutade så är det kul att gå på match....igår var stämningen extra hög då hockeyfesten anordnades för jag vet inte vilken gång......det var drygt 800(tror jag) glada människor som vikt en dag för hockey....de hade lika tröjor på sig, var taggade ut i fingerspetsarna och hejade o tjoade nästan mer än klacken....då vi efter matchen åkte hem till vår lugna vrå drog de vidare på lokal kan jag tro;)
Skulle tveklöst vara skoj att vara med nångång;D

Men som sagt åkte vi hem till lugnet....tände alla ljus på altanen, käkade tacos och tog ett glas vin...och bara njöt av att lördagen varit riktigt,riktigt bra!!

              
                          Familjen Zetterströms yngsta supporter på väg.......

Idag har jag och yngsta dottern varit upp till min kära far i Lingbo.
Det är alltid mysigt att komma dit, det blir lite för sällan ibland...och därför känner jag mig alltid så nöjd när jag varit dit.
Idag bjöd pappa på kantarellpaj....bara så jäkla goooood!!
Han kan han gubben, och stolt är han då verkligen när han får till nåt så gott;)
Jag är säker på att mamma ler där uppe när han grejar i köket och testar nya grejer....eller så funderar hon lite varför han inte gjorde det medan hon var med??  vem vet......

              

                

              

                                         Alltså....världens godaste paj!

                           

                                  Chippenmys såklart                        .....och öronkoll;)

              
                          Det går inte att vara i Lingbo utan att spela lite kort
                                          ....så det fick bli lite femhundra;)


Ja men så har helgen gått igen då.......imorgon börjar en ny vecka:)
Jag vet inte ens vad jag har att göra i veckan....får väl ringa till utvecklingscentra imorgon o höra om de har några tider bokade åt mig....känns lite jobbigt att inte veta vecka till vecka vad jag ska göra.
Jag vill ju gärna ha koll på läget för att minska stress och funderingar.

                                 ♥ Ha dé gott folk ♥

 


Kommentarer
Postat av: annelie

Hejsan! Kul att vi hittat till varandras sidor:) Vi fibrosar behöver vaerandra. Kram på dig

2011-10-19 @ 12:21:27
URL: http://mysminea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0