lugn morgon....

Tisdag....

Måndagen känns lite som en förlorad dag för mig....jag hade en riktigt risig dag igår.Den oroskänsla och värk jag kände i söndags var en förvarning om vad som komma skulle. Jag låg mest hela dagen igår....en hemsk värk i nacken och huvudet gör att jag blir så yr o konstig när jag är uppe.
Ett utvecklingssamtal på äldsta dotterns skola i Valbo klarade jag i alla fall av på eftermiddagen....det är mycket nu inför gymnasievalet;)
Men kan inte annat än vara lycklig över att allt går så bra...det är härligt att sitta på samtal och få bekräftat vilken härlig unge man har...gäller förövrigt alla tre det ♥

Men igår var igår......" Idag är den dag som igår var imorgon"......
En ny dag!

Ligger i soffan och laddar för en förmiddag på utvecklingscentra....Intervjuträning ska det bli idag.
Jag är väl långt ifrån den form jag önskar vara för att kunna ta in nya grejer i huvudet...men det ska nog gå;)
Dan efter en sån pärs som gårdagen var är aldrig rolig.

Men en lugn morgon ger i alla fall de bästa förutsättningarna att klara det.
När väl den svårstartade sonen kommit iväg till sin praktik kan man andas ut o känna lugnet.
Döttrarna fixar o grejer...påväg mot sitt. Mannen har återvänt till sköna sängen en stund, och jag landar som sagt i soffan;)

Ha en skön höstdag alla godingar...vad ni än har för er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0