Löjligt lycklig, av så lite......

Förbanna inte mörkret - tänd ett ljus!!
Absolut ett av mina favoitcitat

Jag känner mig nästan lite fånig här hemma...Hur kan man känna sig riktigt lycklig bara av att tända lite ljus?!

Har just tänt på lite här ute på gården...ja ni fattar va? Ljus lite här och där....inget allvarligare;)
Och bara att se dessa små ljuspunkter när jag tittar ut gör mig bara så nöjd med livet.....ja jag behöver inte mer än så ibland.

              
                          Ni får blunda för soppåsen som syns i bakgrunden,
               den såg jag inte ens när jag fotade...jag väljer att se det fina istället
                                                - det blir roligare så;)

              

              

              

              
                                          exlusiva ljuslyktor i trädet! 


                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0